Monday, July 4, 2011

Kesabaran Dan Keimanan Teruji..

Ade lagi manusia di atas muka bumi ini yg masih mengamalkan cara hidup di zaman dolu2 kala...

Di zaman yg maju dan serba canggih ini ade lagi yg menggunakan cara2 kuno utk menyakiti orang lain..

Kenapa perlu buat semua tu?
Kenapa perlu buat pada orang2 yg susah???

Kenapa perlu susahkan keluarga aku???
Nasib baik kene kat aku..
Kalau kene kat ahli keluarga aku yg lain lagi naya..

Alhamdulillah semuanya beransur pulih...
Aku bersyukur dan bila perkara ini berlaku, lagi mendekatkan aku padaNya..


4 comments:

  1. itulah hikmahnya...
    kesabaran pada mereka yang teraniya, doanya amat didengari dan tulus di sisi ALLAH...
    jgn sekali kita mengeluh... kerana ALLAH tidak pernah mengeluh tiap kali kita melupakanNya...

    ReplyDelete
  2. tq roses pink..
    mmg betul2 menguji kesabaran..
    aku x mengeluh.. cume terkilan..
    hehehehe...

    ReplyDelete
  3. ko nnt amk lesen lori hantu..
    pastu ko kasi langgar je dia...
    pastu ko g la luar negara..
    hehehe...

    ReplyDelete
  4. masalahnya yg x nampak tu nak langgar mcm mane?
    hahahahaha..

    ReplyDelete